hyep!

yea!exam dah habis!spm 2012 tahun depan!study hard!
Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, November 20, 2011

I-1-1

entry hari ni ada makna disebaliknya..
I-1-1 sebenarnya alamat rumah jiran aku..
salah seorang penghuni rumah ini telah pun pergi menghadap ilahi..
orangnya ialah bapa kepada salah seorang pelajar sekolah menengah puchong perdana..
semalam ayah aku sempat berjumpa dan berembang dgn arwah masa ambil laptop 1 malaysia dekat sk sri serdang..
arwah ni pergi meninggalkan 7 orang anak..
anak arwah ni yang paling besar pun 14 tahun..
kasihan aku tengok..
anak-anak masih kecil..
tetapi ayah telah pergi menyambut seruan ilahi..
aku doakan supaya arwah ditempatkan bersama-sama mereka yang beriman..
pakcik berehatlah disana dengan tenang..
kami disini berdoa untuk pakcik..


p/s:aku tak tahu kenapa bila aku dengar ada orang meninggal air mata aku mengalir dengan sendirinya?
   

No comments:

Post a Comment

assalammualaikum..